Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünden

Tarım ve Köyisleri Bakanlığı Personeli Görevde Yükselme ve Unvan ..

01 Ocak 1970 Perşembe 02:00
Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünden
Tarım ve Köyisleri Bakanlığı Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değisikliği Yönetmeliği hükümlerine göre Bakanlığımız merkez ve tasra teskilatında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak görev yapmakta iken en az ortaöğretim düzeyinde mesleki veya teknik eğitim sonucu ihraz edilen unvanlara iliskin görevlere atanmalarını temin için ihtiyaç duyulan ve bos bulunan kadrolara Unvan Değisikliği Sınavı açılması Makamin 24.09.2008 tarih ve 15 sayılı Oluru ile uygun görülmüs olup, 11.11.2008 tarih ve B.12.0.PER.0.09.36.774.99/032997 (2008/01) sayılı Genelge ile duyurulmustur.

Söz konusu Genelge doğrultusunda 28.12.2008 tarihinde yapılan sınava katılarak basarılı olanların; müracaatları, tercih islemleri ve atamaların ne sekilde yapılacağı hususundaki açıklamalar ise 24.02.2009 tarihive B.12.0.PER.0.38.010-06.02/37-5808 (2009/1) sayılı Genelge ile duyurulmustur.

2009/1 sayılı Genelgenin; 2 nci maddesinde Merkez Teskilatı ile Kuruluslarda istihdam edilen personelin birim amirlerince hizmetine ihtiyaç duyulduğunun bildirilmesinin, 3 üncü maddesinde sağlık ve eş durumu özürleri ile ilgili atama talebinde bulunanların, özür durumlarına iliskin belgelerin 6 ncı maddesinde mezuniyet belgelerinin birimleri tarafından bir üst yazı ile 09.03.2009 tarihi mesai bitimine kadar Personel Genel Müdürlüğüne göndermelerinin gerektiği, müracaat gerekçeleri uygun görülmeyenlerin ise 23.03.2009 - 30.03.2009 tarihleri arasında tercih yapacakları, tercih formunun imzalı çıktısının personelin çalıstığı birimler tarafından bir üst yazı ile 06.04.2009 günü mesai bitimine kadar Personel Genel Müdürlüğüne gönderilmesinin gerektiği Genelgenin 2. 3. 4. ve 5. maddelerinde belirlenmisti.

Ancak, bu güne kadar geçen sürede Müdürlüklerden gelen yazıların ve gerekli eklerinin Genel Müdürlüğümüze intikalinde problemler yasandığı ve ulasımında gecikmeler olduğu tespit edilmistir. Bu nedenle, 2009/1 sayılı sayılı Genelge çerçevesinde; Personel Genel Müdürlüğünce durumları karara bağlanan personelle ilgili açıklamanın 31.03.2009 tarihinde Genel Müdürlüğümüzün www.tarimpersonel.gov.tr adresinde yayınlanması, açıklanan sonuca göre tercih yapacak adayların tercih yapma süresinin 01.04.2009 tarihinde baslayıp, 08.04.2009 tarihinde sona ermesi, tercih formunun birim amiri tarafından imzalanan çıktısının adaylar tarafından (birimlerince gönderilmeyecektir.) APS veya kargoyla (kesinlikle elden evrak kabul edilmeyecektir.) Personel Genel Müdürlüğüne gönderilmesinin de 15.04.2009 günü mesai bitimine kadar uzatılması uygun görülmüstür.

Bilgilerinizi ve ilgililere duyurulması hususunda gereğini arz / rica ederim.